محـــــــــــــــــــبــــــــــان مهــــــــــــــــــدی او خواهد آمــــــــــــــــــــــــــــــد.........
محـــــــــــــــــــبــــــــــان مهــــــــــــــــــدی او خواهد آمــــــــــــــــــــــــــــــد.........

محـــــــــــــــــــبــــــــــان مهــــــــــــــــــدی او خواهد آمــــــــــــــــــــــــــــــد.........

کشاورزی نوین وحفظ سرمایه های طبیعی ، مقالات آب وخاک...........

تبریک سال نو به تمامی دوستان وبینند

با سلام-در آستانه فرا رسیدن “عید نوروز باستانی” و  پیک بهاران و آغاز سال نو تبریک

و تهنیت صمیمانه را تقدیم شما و خانواده محترمتان داشته و در پرتو الطاف بیکران خداوندی

، سلامتی و بهروزی، طراوت و شادکامی، عزت و کامیابی را آرزومندیم.

لطفا راجب گلدان زیرنظر بدین

طرح واجراش از خودمه


http://cdn.akairan.com/akairan/user/1/60424171819927192127.jpg
http://fun.modenew.com/wp-content/uploads/20150723/34926390640619044973.jpg

http://fun.modenew.com/wp-content/uploads/20150723/nowruz-95-card-congratulations-1.jpg
http://toptoop.ir/files/music/600/50/55/20/toptoop.ir%D9%85%D8%AA%D9%86%20%DA%A9%D9%88%D8%AA%D8%A7%D9%87%20%D8%AA%D8%A8%D8%B1%DB%8C%DA%A9%20%D8%B3%D8%A7%D9%84%2095.jpg

یادم باشد

یادم باشد که زیبایی های کوچک را دوست بدارم حتی اگر در میان زشتی های بزرگ باشند
یادم باشد که دیگران را دوست بدارم آن گونه که هستند ، نه آن گونه که می خواهم باشند
یادم باشد که هرگز خود را از دریچه نگاه دیگران ننگرم
که من اگر خود با خویشتن آشتی نکنم هیچ شخصی نمی تواند مرا با خود آشتی دهد
یادم باشد که خودم با خودم مهربان باشم
چرا که شخصی که با خود مهربان نیست نمی تواند با دیگران مهربان باشد

یادمان باشد؛

 

یادمان باشد؛

 

 از کنار شیری که چکه می کند و چراغی که بی فایده روشن است،

 

  به سادگی عبور نکنیم

 

قدر داشته هایمان را بدانیم ...

 

گاهی داشته های ما آرزوی دیگران است 


انسان بی شباهت به «آب» نیست؛


انسان بی شباهت به «آب» نیست؛
اگربخواهد زنده باشد و زندگی ببخشد،
باید جریان داشته باشد؛
باید پی برخورد با سنگ ها و سختی ها را به تنش بمالد؛
باید شجاعت چشیدن گرم و سرد روزگار را داشته باشد؛
تا باران شود و بر جهان ببارد…
وگرنه کسی که تحمل سختی ها را نداشته باشد،
همچون آب ساکنی است که صدایش به کسی آرامش نمی دهد؛
با دیگران که کنار نمی آید هیچ،
خودش راهم نمی تواند نجات دهد..!
مرداب می شود و می گندد

نباید شیشه را با سنـــــــــگ بازی داد !


نباید شیشه را با سنـــــــــگ بازی داد !
نباید مست را در حال ِ مستــــــی . . .
دست ِ قاضـــــــــی داد !
نباید بی تفاوت !
چتر ماتـــــــــــــــــم را . . .
به دست ِ خیــــــــــــــــس باران داد !
کبوترها که جز پرواز ، آزادی نمی خواهند !
نباید در حصار میـــــــــــــله ها
با دانه ی گنــــــدم . . . به او تعلیم مانـــــــــــدن داد

زندگی یک انتخاب است...!!!


.
زندگی یک انتخاب است...!!!

میخواهم طوری لبخند بزنم که گویی هیچ چیز اشتباه نیست...؛
چنان صبحت کنم گویی همه چیز عالیست...؛
آنچنان عمل کنم که رویایی است تمامش و هیچ چیز آزرده ام نمیکند...؛
من هرگز دست از رویاهایم نمیکشم و مغلوب ترس و ناامیدی نخواهم شد چون آنکه مرا یاری میکند برتر از تمام ترسها و مشکلات است...؛
من شکستهایم را به پلکان ترقی تبدیل میکنم و به ماوراء شکستهای خود صعود خواهم کرد...؛
موفقیت و شادکامی ازآن من است چرا که ناامیدی و اندیشه ی ترسیدن را به ذهن خویش راه نمیدهم...؛
شادی....
خوشبختی.....
موفقیت.....
انتخاب زندگی من است...؛
اگر دیگران توانستند پس من هم میتوانم ... !!

در هر حال

مردم اغلب غیر منطقی ، خود محور و متعصب هستند .



در هر حال آنها را ببخش !


اگر مهربان باشی ، تورا متهم می کنند



که پشت این مهربانی ها هدف های خودخواهانه پنهان شده است .



در هر حال مهربان باش !



اگر موفق شوی دوستان دروغین و دشمنان واقعی



به دست خواهی آورد .




در هر حال موفق شو !



اگر صادق و صریح باشی ، ممکن است تو را فریب دهند .



در هر حال صادق و صریح باش !



چیزی را که برای ساختنش سالها تلاش کرده ای



می توانند یک شبه نابود کنند .



در هر حال تو بساز !



اگر آرامش و خوشبختی را بیابی مورد حسد واقع می شوی .




در هر حال به دنبال خوشبختی باش !



کار خوب امروز تو را ، اغلب افراد ، فردا فراموش می کنند .




در هر حال تو کار خودت را انجام بده !



بهترین هایت را به دنیا ببخش و این ممکن است هرگز کافی نباشد .




در هر حال تو بهترینهایت را به دنیا بده !



هر آنچه هست همواره میان تو و خداوند است ؛ نه میان تو و مردم !



« دکتر شریعتی »

داستان پر معنا

پدر داشت روزنامه می خواند پسر که حوصله اش

سر رفته بود پیش پدرش رفت و گفت : پدر بیا بازی

کنیم پدر که بی حوصله بود چند تکه از روزنامه که

عکس نقشه دنیا بود تکه تکه کرد و به پسرش داد و

گفت برو درستش کن .پسر هم رفت و بعد از مدتی

عکس را به پدرش داد. پدر دید پسرش نقشه جهان

رو کاملاً درست جمع کرده .از او پرسید که نقشه

جهان رو از کجا یاد گرفتی؟ پسر گفت : من عکس

اون آدم پشت صفحه رو درست کردم . وقتی آدمها

درست بشن دنیا هم درست میشه!

یه آدمایی هستن که وقتی برای بار اول میبینی شون،

یه آدمایی هستن که وقتی برای بار اول میبینی شون،

عجیب باهاشون احساس نزدیکی می کنی...

می تونی خیلی راحت بازوشون رو بگیری و

 باهاشون یه خیابون دراز رو قدم بزنی...

می تونی خیلی راحت تو بغلشون جا بشی و

 اونا با دوتا جمله آرومت کنن...

آدمایی که نه تو گذشتت بودن، نه مطمئنی که تو آینده ات باشن،

 ولی به حالت یه رنگ تازه می زنن...

آدمایی که خیلی معمولین

ولی لحظه های تکراری زندگیت رو خاص می کنن...

 آدمایی که می شه روزی چند بار بهشون گفت:

خیلی خوبه که هستی...

آدمایی که دقیقا نمیدونی چه حسی نسبت بهشون داری،

 ولی وقتی میرن انگار یه جزئی از وجودت رو با خودشون میبرن...

این آدما اومدن و رفتنشون شبیه تغییر فصل هاست...

 تازه و دلگیر و خاطره انگیز...

این آدما یادگارین

حسی که بهت میدن برای همیشه تو خاطرت می مونه.....

شاکی از سختی و رنج این دنیا نباشیم ..



شاکی از سختی و رنج این دنیا نباشیم ..


شاکی از رسم این دنیا نباشیم ..


نه !

هیچ وقت خدا بد ما رو نمیخواد ..


هیچ وقت ..

تا حالا به این فکر کردیم که سخت ترین نقش یک فیلم رو به بهترین بازیگر میدن تا بتونه خوب از پسش در بیاد ...


خدا هم سختی دنیا رو به ما داده چون ..


تو بهترین بنده ی خدائی که تو زندگیت سختی داری ..


بوی خدا همه جای زندگیمون پخشه ...

کافیه احساسش کنیم..

حتما بخونین خیلی جالبه:

حتما بخونین خیلی جالبه:
دکتر طریق السوادان آیاتی را در قرآن مجید پیدا کرده‌ است که قید می‌کند موضوعی برابر با موضوعی دیگر است، مثلاً مرد برابر است با زن. گرچه این مسئله از نظر صرف‌و‌نحو دستوری بی‌اشکال است اما واقعیت اعجاب‌آور این است که تعداد دفعاتی که کلمه مرد در قرآن دیده می‌شود 24 مرتبه و تعداد دفعاتی که کلمه زن در قرآن دیده می‌شود هم 24 مرتبه است، درنتیجه، نه تنها این عبارت از نظر دستوری صحیح است، بلکه از نظر ریاضیات نیز کاملاً بی‌اشکال است، یعنی 24=24. با مطالعه بیشتر آیات مختلف، او کشف نموده‌است که این مسئله درمورد همه چیزهایی که در قرآن ذکر شده این با آن برابر است، صدق می‌کند. به کلماتی که دفعات به‌کار بستن آن در قرآن ذکر شده، نگاه کنید: دنیا 115 / آخرت 115 ملائک 88 / شیطان 88 زندگی 145 / مرگ 145 سود 50 / زیان 50 ملت (مردم) 50 / پیامبران 50 ابلیس 11 / پناه جستن از شر ابلیس 11 مصیبت 75 / شکر 75 صدقه ٧٣ / رضایت ٧٣ فریب خوردگان (گمراه شدگان) 17 / مردگان (مردم مرده) ١٧ مسلمین ۴١ / جهاد ۴١ طلا 8 / زندگی راحت ٨ جادو ۶٠ / فتنه ۶٠ زکات ٣٢ / برکت ٣٢ ذهن ۴٩ / نور ۴٩ زبان ٢۵ / موعظه (گفتار، اندرز) ٢۵ آرزو ٨ / ترس ٨ آشکارا سخن گفتن (سخنرانی) ١٨ / تبلیغ کردن ١٨ سختی ١١۴ / صبر١١۴ محمد (صلوات الله علیه) ۴ / شریعت (آموزه های حضرت محمد (ص) ۴ مرد ٢۴ / زن ٢۴ همچنین جالب است که نگاهی به دفعات تکرار کلمات زیر در قرآن داشته باشیم: نماز 5، ماه ١٢، روز ٣۶۵ دریا ٣٢، زمین (خشکی) ١٣ دریا + خشکی = 45=13+32 دریا = %1111111/71= 100 × 45/32 خشکی = % 88888889/28= 100 × 45/13 دریا + خشکی = % 00/100 دانش بشری اخیراً اثبات نموده که آب 111/71% و خشکی 889/28 % از کره زمین را فراگرفته است. آیا همه اینها اتفاقی است؟ سوال اینجاست که چه کسی به حضرت محمد (صلوات الله علیه) اینها را آموخته است؟ قرآن هم دقیقاً همین را بیان می‌کند.

نامه ای از طرف خدا به انسان ها(حتما بخونید)

سوگند به روز وقتی نور می گیرد و به شب وقتی آرام می گیرد که من نه تو را رها کرد ه‌ام و نه با تو دشمنی کرده‌ام(ضحی 1-2)
افسوس که هر کس را به تو فرستادم تا به تو بگویم دوستت دارم و راهی پیش پایت بگذارم او را که مرا به سخره گرفتی. (یس30)
...
و هیچ پیامی از پیام هایم به تو مرسید مگراز آن روی گردانیدی.(انعام 4) و با خشم رفتی و فکر کردی هرگز بر تو قدرتی نداشته ام(انبیا 87)
و مرا به مبارزه طلبیدیو چنان متوهم شدی که گمان بردی خودت بر همه چیز قدرتداری. (یونس 24)
و این در حالی بود که حتی مگسی را نمی توانستی و نمی توانی بیافرینی و اگر مگسی از تو چیزی بگیرد نمی توانی از او پس بگیری (حج 73)
پس چون مشکلات از بالاو پایین آمدند و چشمهایت از وحشت فرورفتند وتمام وجودت لرزید چه لرزشی، گفتم کمک هایم در راه است و چشم دوختم ببینم که باورم میکنی اما به من گمان بردی چه گمان هایی .( احزاب 10)تا زمین با آن فراخی بر تو تنگ آمد پس حتی از خودت هم به تنگ آمدی و یقین کردی که هیچ پناهی جز من نداری، پس من به سوی تو بازگشتم تا تو نیز به سوی من بازگردی ، که من مهربان ترینم در بازگشتن. (توبه 118)

وقتی در تاریکی ها مرا به زاری خواندی که اگر تو را برهانم با من می‌مانی، تو را از اندوه رهانیدم اما باز مرا با دیگری در عشقت شریک کردی.(انعام 63-64)
این عادت دیرینه ات بوده است، هرگاه که خوشحالت کردم از من روی گردانیدی و رویت را آن طرف کردی و هروقت سختی به تو رسید از من ناامید شده‌ای. (اسرا 83)
آیا من برنداشتم از دوشت باری که می شکست پشتت؟ (سوره شرح 2-3)
غیر از من خدایی که برایت خدایی کرده است ؟ (اعراف 59)
پس کجا می روی؟ (تکویر26)
پس از این سخن دیگر به کدام سخن می خواهی ایمان بیاوری؟ (مرسلات 50)
چه
چیز جز بخشندگی ام باعث شد تا مرا که می بینی خودت را بگیری؟(انفطار 6)
مرا به یاد می آوری ؟ من همانم که بادها را می فرستم تا ابرها
را در آسمان پهن کنندو ابرها را پاره پاره به هم فشرده می کنم تا قطره
ای باران از خلال آن ها بیرون آید و به خواست من به تو اصابت کند تا تو
فقط لبخند بزنی، و این در حالی بود که پیش از فرو افتادن آن قطره باران،
ناامیدی تو را پوشانده بود (روم 48)
من همانم که می دانم در روز روحت چه جراحت هایی برمی دارد ، و در شب روحت را در خواب به تمامی بازمی ستانم تا به آن آرامش دهم و روزبعد دوباره آن را به زندگی برمی انگیزانم و تا مرگت که به سویم بازگردی به این کار ادامه می دهم.(انعام 60)
من همانم که وقتی می ترسی به تو امنیتمی‌دهم (قریش 3)
برگرد، مطمئن برگرد، تا یک بار دیگر با هم باشیم (فجر 28-29)
تا یک بار دیگر دوست داشتن همدیگر را تجربه کنیم.(مائده)

به زندگی امیدوار باش:

وقتی کاری انجام نمی شه، حتما خیری توش هست

 

وقتی مشکل پیش بیاد ، حتما حکمتی داره

 

وقتی کسی را از دست می دی ، حتما لیاقتت را نداشته

 

وقتی تو زندگیت ،  زمین بخوری حتماً چیزی است که باید یاد بگیری

 

وقتی بیمار می شی ، حتماً جلوی یک اتفاق بدتر گرفته شده
 

 

وقتی دیگران بهت بدی می کنند ، حتماً وقتشه که تو خوب بودن خودتو نشون بدی
 

 

وقتی اتفاق بد یا مصیبتی برات پیش می  یاد ، حتماً داری امتحان پس می دی
 

وقتی همه ی درها به روت بسته می شه، حتماً خدا می خواد پاداش بزرگی بابت صبر و شکیبایی  بهت بده
 

وقتی سختی پشت سختی می یاد ،حتماً وقتشه روحت متعالی بشه

 
وقتی دلت تنگ می شه ،  حتماً  وقتشه با خدای خودت تنها باشی


مادرها شبیه نخ تسبیح میمانند ،


مادرها شبیه نخ تسبیح میمانند ،

به نسبت دانه ها کمتر خودنمایی میکنند

اما اگر نباشند هیچ دانه ای کنار دیگری نمیماند‏ !‏

خدایا نخ هیچ تسبیحی پاره نشود … .

(( انا لله و انا الیه راجعون ))

در اینجا لازم است از این طریق  مصیبت دردناک

فقدان درگذشت مادر عزیزم

بانو سیده مکرمه بی بی شمسی مصطفوی نژاد 

(مادر شهید علیرضا ظروفچیان) را خدمت همه دوستان و آشنایان

اعلام کنم

بیایید با هم دعا کنیم تا خداوند بزرگ ،روح مادرِعزیزِ از دست رفته ام

را قرین رحمت کند و وسعت صبرم را به اندازه دریای غمِ فقدانِ مادر

نمونه ام  افزایش دهد

بیایید باهم دعا کنیم که خدای خوب از این میهمان خوب به

خوبی پذیرایی کند.

جای هیچ پدر و مـــــادری رو خــالی نذار.....


  خدایـــا !!!



به بزرگیـــــت قســـم.....



توعکس های دست جمعی....



جای هیچ پدر و مـــــادری رو خــالی نذار.....



آمیـــــن




بیایید قدردان باشیم ...


همیشه مادر را به مداد تشبیه میکردم

 که با هر بار تراشیده شدن، کوچک و کوچک تر میشود…

 ولی پدر ...

یک خودکار شکیل و زیباست که در ظاهر ابهتش را همیشه حفظ میکند

 خم به ابرو نمیاورد و خیلی سخت تر از این حرفهاست

 فقط هیچ کس نمیبیند و نمیداند که چقدر دیگر میتواند بنویسد …


 جملات زیبا گیله مرد

اگر میخواهید زیبا باشید یک دقیقه مقابل آینه





اگر میخواهید زیبا باشید

یک دقیقه مقابل آینه ،

پنج دقیقه مقابل روحتان و

پانزده دقیقه مقابل خداوند بایستید

ادم ها به خاطر زیبا بودنشان دوست داشتنی نمی‌شوند،

بلکه اگر دوست داشتنی باشند، زیبا به نظر می‌رسند.

بچه‌ها هرگز مادرشان را زشت نمی‌دانند؛ 

اگر کسی یا جایی را دوست داشته باشید،

آنها را زیبا هم خواهید یافت. 

زیرا حس زیبا دیدن همان عشق است

تکرار هیچ چیز جز نماز در این دنیا قشنگ نیست.


نمازهایت را عاشقانه بخوان،حتی اگر خسته ای یا حوصله نداری،

 قبلش فکر کن چرا داری نماز میخونی؟؟؟

 آن وقت کم کم لذت میبری از کلماتی که تمام عمرداری تکرارشون میکنی.

 تکرار هیچ چیز جز نماز در این دنیا قشنگ نیست.

هـرگـز نـمـازت را تـرک مـکـن

مـیـلیـون هـا نـفـر زیـر خـاک ،

بـزرگ تـریـن آرزویـشـان بـازگـشت بـه دنـیـاست

تـا سجـده کـنـنـد ... ولـو یـک سـجـده !

 

جملات زیبا در باره سکوت

سکوت، یعنی گفتن در نگفتن، یعنی مقابله با شهوت رام نشدنی حرف

سکوتِ شاهد، یعنی شهادتِ دروغ، موقع خواب و استراحت و تعطیلی وجدان.

سکوتِ محکوم بی گناه ، یعنی بغض، آه، گریه درون.

سکوتِ مظلوم ، یعنی نفرینی مطلق و ابدی.

سکوتِ عاشق در جفای معشوق، یعنی پاس حرمتِ عشق.

سکوتِ در بیمارستان ، بهترین هدیه ی عیادت کنندگان است.

سکوتِ قاضی ، رعب آورترین سکوتِ زمینی است، وقتی بدانی گناهکاری.

سکوتِ وداعِ واپسین دیدار دو دلدار، همیشه مرطوب است.

سکوتِ یک محکوم به مرگ ، پر از پشیمانی لزج است.

سکوتِ مرگ ، سرد و منجمد است، ولی شکستنی نیست.

نجات یک فرد نجات یک جامعه است .


عظیم ترین آتش  سوزی جهان می  تواند

به وسیله یک فنجان آب خاموش شود

البته اگر به موقع ریخته شود.

وقتی حرف راست می زنید



وقتی حرف راست می زنید

فقط انسان هایی از دستتان عصبانی می شوند

که تمام زندگیشان بر دروغ استوار است . . .

خـدایـا


خـدایـا !

 من هـمانی هسـتم که وقت و بی وقت مزاحمت می شوم .

همانی که وقتی دلش می گیرد وبغضش می ترکد،می آیدسراغت

من همانی ام که همیشه دعاهای عجیب و غریب می کند .

و چشم هایش را می بندد و می گوید :

من این حرف ها سرم نمی شود! باید دعایم را مستجاب کنی!

همانی که گاهی لج می کند و گاهی خودش را برایت لوس می کند!

همانی که نمازهایش یکی در میان قضا می شود و کلی روزه نگرفته دارد !!

همانی که بعضی وقت ها پشت سـر مردم حرف می زند !

گاهی بدجنس می شود ، البته گاهی هم خودخواه !

حـالا یـادت آمـد مـن کـی هـستم ؟!معبود من !

سالیانیست مرا راهی صحرای پر از رنگ و فریب کرده ای

تا در آن سیر کنم و تو را بیابم و با تو عاشقی و بندگی کنم .

آن وقت که مرا فرستادی پاک و سبحان بودم

اما حال پر از رنگ دنیا شده ام.

آن روز خود به من گفتی تا همیشه کنار تو

هستم مرا فراموش نکن .اما امروز یاد همه هستم جز تو ..

 خدای من !پشیمـانم حلالم کـن

ذکـــــرهـــــای آرامــش دهنــــده





ذکـــــرهـــــای آرامــش دهنــــده
برای هر ترسی « لا اله الا الله »

برای هر غم و اندوهی « ما شاء الله »

برای هر نعمتی « الحمد لله »

برای هر آسایشی « الشکر لله »

برای هر چیز شگفت آوری « سبحان الله »

برای هر گناهی « استغفر الله »

برای هر مصیبتی « انا لله و انا الیه راجعون »

برای هر سختی و دشواری « حسبی الله »

برای هر قضا و قدر « توکلت علی الله »

برای هر دشمنی « اعتَصمتُ بالله »

برای هر طاعت و گناهی « لا حول و لا قوة الا بالله

العلی العظیم »

7 تابلو موفقیت در اتاقتان:

تابلو موفقیت در اتاقتان:

 تابلو سقف:اهداف بلند داشته باش.

تابلو ساعت:هر دقیقه با ارزش است.

تابلو آیینه: قبل از هر کاری بازتاب آن را بیندیش.

تابلو پنجره:به دنیا بنگر.

تابلو دریچه کولر: خونسرد باش

تابلو تقویم: به روز باش.

تابلو در: در راه هدفهایت ، سختیها را هل بده و کنار بزن.


خدایا....مرا ببخش که مسیحیان را مسیحی و یهودیان را یهودی کردم!!!!!

شیخ حسنعلی نخودکی مینشست در جانماز و یک ساعت گریه میکرد

و میگفت:

✳️خدایا....مرا ببخش که مسیحیان را مسیحی و یهودیان را یهودی

کردم!!!!!

به او گفتند آقا این چه حرفی است که می گویید؟؟؟

ایشان در پاسخ گفتند:

✳️چون در رفتارم...
در ظاهرم....
در گفتارم....
در زندگی....
و در تمام مسائل اجتماعی خودم
طوری رفتار کردم که مسیحی و یهودی گفتند:

✳️ اگر اسلام این است ما نخواستیم...

"کتاب اثرات گناه اثر سید محمد انجوی نژاد"

انسان بی شباهت به «آب» نیست؛

انسان بی شباهت به «آب» نیست؛
اگربخواهد زنده باشد و زندگی ببخشد،
باید جریان داشته باشد؛
باید پی برخورد با سنگ ها و سختی ها را به تنش بمالد؛
باید شجاعت چشیدن گرم و سرد روزگار را داشته باشد؛
تا باران شود و بر جهان ببارد…
وگرنه کسی که تحمل سختی ها را نداشته باشد،
همچون آب ساکنی است که صدایش به کسی آرامش نمی دهد؛
با دیگران که کنار نمی آید هیچ،
خودش راهم نمی تواند نجات دهد..!
مرداب می شود و می گندد