محـــــــــــــــــــبــــــــــان مهــــــــــــــــــدی او خواهد آمــــــــــــــــــــــــــــــد.........
محـــــــــــــــــــبــــــــــان مهــــــــــــــــــدی او خواهد آمــــــــــــــــــــــــــــــد.........

محـــــــــــــــــــبــــــــــان مهــــــــــــــــــدی او خواهد آمــــــــــــــــــــــــــــــد.........

کشاورزی نوین وحفظ سرمایه های طبیعی ، مقالات آب وخاک...........

تقدیم به همه بانوان سرزمینم


زن که باشی...

مهربانیت دست خودت نیست

خوب می شوی حتی با آنان که چندان با تو خوب نبودند

دل رحم می شوی 

حتی در مقابل آنان که 

چندان رحمی به تو نداشتند

زن که باشی

زود می بخشی

زود می رنجی

زود می گریی

زود می خندی

چون سرشار از احساسی...


تقدیم به بانوان سرزمینم



داستان شیرین



روزی حضرت سلیمان مورچه‌‌ای را در پای کوهی دید که مشغول جابجا کردن خاکهای پایین کوه بود.


از او پرسید: چرا این همه سختی را متحمل می‌‌شوی؟


مورچه گفت: معشوقم به من گفته اگر این کوه را جابجا کنی به وصال من خواهی رسید و من به عشق وصال او می‌‌خواهم این کوه را جابجا کنم.


حضرت سلیمان فرمود: تو اگر عمر نوح هم داشته باشی نمی‌‌‌توانی این کار را انجام بدهی.

مورچه گفت: تمام سعی‌‌ام را می‌‌کنم!!


حضرت سلیمان که بسیار از همت و پشتکار مورچه خوشش آمده بود برای او کوه را جابجا کرد.

مورچه رو به آسمان کرد و گفت: خدایی را شکر می‌‌گویم که در راه عشق، پیامبری را به خدمت موری در می‌‌آورد...


✨ تمام سعیمان را بکنیم، پیامبری همیشه در همین نزدیکی است...


راه اتصال به خدا


برای خداوند فرقی ندارد که تو برایش نماز بخوانی یا نه !

برایش روزه بگیری یا نه !

فرقی ندارد چقدر برای عزیزانش ضجه زده باشی !

اما اینها برای من  و تو فرق می کند .

و این فرق زمانی شروع شد که من و تو بر سر خدایمان جدل کردیم 

من گفتم من با ایمان ترم تو گفتی من!

و فراموش کردیم که خدای هر دویمان یکی ست فقط راه اتصالمان به او فرق دارد

به راه های اتصالی یکدیگر به خدا دست نزنیم !

اجازه بدهیم هر کس به گونه ی خودش به خدایش وصل شود نه به شیوه ما!

خداوند عارف عاشق می خواهد،نه مشتری بهشت....


ادمی

خوب است آدمی جوری زندگی کند که آمدنش چیزی به این دنیا اضافه کند و رفتنش چیزی از آن کم. حضور آدمی باید وزنی در این دنیا داشته باشد، باید که جای پایش در این دنیا بماند. آدم خوب است که آدم بماند و آدم تر از دنیا برود. نیامده ایم تا جمع کنیم، آمده ایم تا ببخشیم، آمده ایم تا عشق را، ایمان را، دوستی را با دیگران قسمت کنیم و غنی برویم. آمده ایم تا جای خالی را پر کنیم که فقط و فقط با وجود ما پر می شود و بس. بی حضور ما نمایش زندگی چیزی کم داشت. آمده یم تا بازیگر خوب صحنۀ زندگی خود باشیم.