محـــــــــــــــــــبــــــــــان مهــــــــــــــــــدی او خواهد آمــــــــــــــــــــــــــــــد.........
محـــــــــــــــــــبــــــــــان مهــــــــــــــــــدی او خواهد آمــــــــــــــــــــــــــــــد.........

محـــــــــــــــــــبــــــــــان مهــــــــــــــــــدی او خواهد آمــــــــــــــــــــــــــــــد.........

کشاورزی نوین وحفظ سرمایه های طبیعی ، مقالات آب وخاک...........

آنقدر دوستت دارم که هیچ چیز مقدارش را نمی داند.......


خدایی دارم در آسمان با تمام وجود می پرستمش ستایش اش می کنم


می خوانمش .... دوستش دارم....... و خدایی دارم در زمین ...انتظارش


را می کشم به شوق دیدارش اشک می ریزم و ثانیه ها را سپری می کنم


خدای زمینی من تویی 


آنقدر دوستت دارم که هیچ  چیز مقدارش را نمی داند.......


خدای آسمانی من  ای  خالق خدای زمینیم  این بهترین آفریده ی زمینی را


هیچوقت از من مگیر..


دوستت دارم نه به اندازه ای که فکر می کنی عاشقت هستم نه به اندازه ای


که احساست آن را بیان می کند... دوستت دارم فقط به اندازه ای که خدای


آسمانیم می داند......


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد