محـــــــــــــــــــبــــــــــان مهــــــــــــــــــدی او خواهد آمــــــــــــــــــــــــــــــد.........
محـــــــــــــــــــبــــــــــان مهــــــــــــــــــدی او خواهد آمــــــــــــــــــــــــــــــد.........

محـــــــــــــــــــبــــــــــان مهــــــــــــــــــدی او خواهد آمــــــــــــــــــــــــــــــد.........

کشاورزی نوین وحفظ سرمایه های طبیعی ، مقالات آب وخاک...........

همیشه فکر می کردم چون “گرفتارم” به “خدا” نمی رسم

همیشه فکر می کردم چون “گرفتارم” به “خدا” نمی رسم

ولی حالا فهمیدم چون به “خدا” نمی رسم، “گرفتارم
.
خدایا
در دو راهی زندگی ام
تابلوی راهت را محکم قرار بده
نکند که با نسیمی راهم را کج کنم . . .
.
من خدایی دارم ، که در این نزدیکی است
نه در آن بالاها
مهربان ، خوب ، قشنگ
چهره اش نورانیست
گاهگاهی سخنی می گوید ، با دل کوچک من،  ساده تر از سخن ساده من
او مرا می فهمد ، او مرا می خواند ، او مرا می خواهد
.
دلم کـــــــــــمی خدا میخواد
کمی سکـــــــــــوت
کمی دل بریدن میخواد
کمی اشک
کمی بهت
کمی آغوش آسمــــــــانی
کمی دور شدن از این آدمها…!
کمی رسیدن به خــــــــدا

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد