علی تیموری دانشجویی ۲۲ ساله است که متاسفانه ۱۵ روز پس از مراسم نامزدی، در حالیکه مشغول کار آرماتور بندی ساختمان بوده، دچار برق گرفتی با برق فشار قوی می شود و پزشکان مجبور به قطع هر دو دست او می شوند. امکانات مالی خرید دست مصنوعی برای علی وجود ندارد.

نامزد علی پس از حادثه و قطع دستان وی نیز همچنان عاشقانه او را دوست دارد و جای دستان علی را در انجام امور شخصی‌اش گرفته است.






























گروهی از اساتید و دانشجویان دانشگاه دولتی بجنورد در طرحی با اسم بنی آدم در تلاش هستند با جمع آوری کمک های مردمی این هزینه را تامین کنند.









علی ساکن شهر مشهد و دانشجوی شهر بجنورد است. در دانشگاه و خوابگاه نیز دوستانش برای انجام بسیاری از امور شخصی جای دستان علی را گرفته اند.







































گروهی از اساتید و دانشجویان دانشگاه دولتی بجنورد در طرحی با عنوان "بنی آدم" در تلاش هستند با جمع آوری کمک‌های مردمی هزینه تهیه دو دست مصنوعی برای علی را تامین کنند.




امکان تهیه و اتصال دست مصنوعی که علی بتواند امور حداقلی خود را انجام دهد وجود دارد، اما خرید و اتصال این دستها برای علی و پدرش که کارگری ساده است به هیچ وجه امکان پذیر نیست. گذشت زمان ممکن است امکان اتصال دست مصنوعی را به شبکه عصبی بدن علی از بین ببرد.